Yasemin Ergene - Keremcem - Aşk Oyunu

Doktorlar dizisi

Doktorlar dizisi

Med yapım aralık ayında show tv için bomba gibi bir dizi hazırlıyor. sit com tarzında çekilecek dizide yağmur atacan, mehmet aslan, kutsi, aysun kayacı ve yasemin ergene başrolü paylaşacak. bir hastanede geçecek olan dizide aysun kayacı hemşireyi canlandıracak. her bölümde farklı hikayelerin anlatılacağı dizi için med yapımın sahibi fatih aksoy yaptığım en başarılı proje olacak en iddialı projem bu açıklamasında bulundu. bakalım aralık ayında yayına girecek olan aşkın anatomisi gerçektende olay olacak mı? medyafaresi

4 Yorumlar:

At 2:07 ÖÖ, Blogger selin demiÅŸ...

bence harikadan öte bir dizi üstelik ela ve leventi yani kutsi ve yasemini çok seviyorum ve onları çok yakıştırıyorum bence tvden kalmaması gereken harika bir dizi

 
At 10:48 ÖS, Blogger Unknown demiÅŸ...

ya sizden rica ediyorum baska diziler gibi sapana vurmayın dehset bi dizi özelligini kaybetmesin...ben 1 hafta zor bekliom dizi gününü ama siz gecen hafta yayınlamadınız bu hafta nası oldu anlayamadım merak ve istekten bu aksam DOKTORLAR var...işten cıkıp dorucaa eve gitcem

 
At 10:50 ÖS, Blogger merve demiÅŸ...

doktorlar dizisini çokseviyorum en çokda kutsi ile yasemin ergeneyi çok seviyorumikiside birbilerini çok yakışıyolar inş.bu dizi hiçççç bitmezzz

 
At 10:46 ÖÖ, Blogger yağmur demiÅŸ...

ben doktorlar dizisini beğenerek izliyorum.ela ve levent birbirlerine çok yakışıyorlar.ama o sarı çiyan yüzünden araları hep bozuluyo.o kıza sinir oluyorum.suat ve zenan da birbirlerine çok yakışıyorlar.ama zenan hep kendi çıkarlarını düşünyor.eğer öyle yapmayıp suata ve arkadaşlarını arkalarından vurmak yerine onlarla beraber olursa daha çok güzel olur ve suat zenana daha çok ilgi gösterir.ama o sarı çiyanı öldürmek istiyorum...

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa